Nicole Svensson ♡

HEJDÅ BLOGGPLATSEN ♡

Av Nicole Svensson - 2017-01-09 20:53

 

nicolesvensson.se 

Kära läsare,

Nu kände jag att jag verkligen behövde en nystart, så en nystart blev det! Idag byter jag bloggportal till nouw. Det kommer dock inte att betyda några större förändringar för er. Bloggen kan ni fortfarande nå på nicolesvensson.se och alla inlägg som finns på den här adressen (nicolesvensson.bloggplatsen.se) finns på nicolesvensson.se! Så ni behöver inte oroa er, mina kära. Hoppas att ni alla hänger med mig till nouw, för jag lovar er att jag ska göra mitt bästa för att höja hela kvalitén på allting! Tack för allt bloggplatsen! Nya äventyr väntar. Vi ses på nicolesvensson.se! Pusspuss

Kramar från Nicole 

 

Från

Blogg / Hemsida

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards