Nicole Svensson ♡

LUCKA 7 - JULKLAPPSTIPS FRÅN MITT RUM ♡

Av Nicole Svensson - 2016-12-07 19:43

 

Kära krambjörnar,

Hur är det med er idag? Det är hyfsat med mig! Idag tänkte jag tipsa er om lite julklappar, baserat på saker jag har i mitt sovrum. En liten annorlunda touch på det hela eftersom de flesta bloggare tipsar om julklappar som de själva inte har hemma. Vi får hoppas på att den du handlar julklappar till tycker om sakerna lika mycket som jag gör. Älskar allt ni kan se här. Nu kör vi igång! 


Här ser ni lite gott och blandat! Tavlorna är från Desenio, ringen är från Guldfynd och de övriga sakerna kan ni hitta lite var som helst! Tycker i alla fall att presenterna är både fina och prisvärda. En bok eller en prydnadssak är sällan en dålig idé! Produkterna finns i alla prisklasser och det finns gott om prisvärda saker där ute som du kan köpa. Blommorna (som är fake) är så himla fina och just dessa kommer från Polen. Om ni vill ha liknande kan ni finna dem på till exempel Nille. Ha en fortsätt härlig kväll så hörs vi imorgon! Kramis. 


Kramar från Nicole 

 
 
Tarn

Tarn

8 december 2016 20:28

Fina tavlor :)

http://nouw.com/tarn

 
Nicole Svensson

Nicole Svensson

8 december 2016 21:07

Tack Tarn! :) Kram kram

http://nicolesvensson.se

Från

Blogg / Hemsida

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards